Verkkokauppa
FUMI OY
+358 44 972 67 97
PL 72
00131 Helsinki
Y-tunnus 2582553-5
Verkkokauppa myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen
Verkkokaupan maksupalveluna toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com
Maksutavat
PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.
Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot
Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Toimitus
Tilauksia postitetaan arkipäivisin ( ei koske pitkiä pyhiä). Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-5 arkipäivää. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
POSTI
Kirje – Kevyille ja pienille tuotteille, jotka mahtuvat kirjekuoreen eivätkä ole vaarassa rikkoutua. Kirjeet jaetaan vastaanottajille pääsääntöisesti 4 päivässä. Tavallinen kirje ei sisällä lähetystunnusta, joten sen kulkua ei voi seurata lähetysten seurannassa.
Postipaketti – Postipaketin noudat vaivattomasti laajasta yli 1 400 palvelupisteen verkostosta, johon kuuluvat postit ja pakettiautomaatit. Koko enintään 120 x 60 x 60 cm/ 35 kg
Kaikki Postin kuljetukset ovat 100 % hiilineutraaleita.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, teidän tulee viipymättä ilmoittaa asiasta valitsemanne toimitustavan vastanneelle kuljetusyhtiölle ja verkkokaupan asiakaspalveluun anna.brykner@fumi.fi
Vikailmoitukset
Vikailmoituksen voi tehdä Postiin/ Matkahuoltoon
POSTI
https://beta.posti.fi/fi/asiakastuki/ota-yhteytta/henkiloasiakkaiden-asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu: 020071000
Sähköposti: asiakaspalvelu(at)posti.com
Pakettiautomaatit: smartpost(at)posti.com
PALAUTUS- JA TAKUUEHDOT
Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä Fumin asiakaspalveluun sähköpostitse anna.brykner@fumi.fi
Verkkokaupassa tehtyjen ostosten palautusaika on normaali postimyynnin 14 päivää siitä kun tuote on noudettu tai toimitettu.
Virheettömän tuotteen palauttamisesta tai vaihdosta aiheutuvista kuluista vastaa kokonaisuudessaan asiakas itse. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja myyntikunnossa sisältäen hintalaput.
Liitä palautus pakkauksen mukaan seuraavat tiedot:
Nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
Pankkitilinumerosi
Ilmoita yhteystietosi myös valitsemallesi kuljetusyhtiölle lähettäessäsi pakkausta.
Palautusosoite: Fumi OY PL 72 / 00131 HKI
Palautamme tuotteen kauppasumman tilillenne, kun palautus on saapunut meille
ONGELMATILANTEET PALAUTUKSISSA
Jos lähettämänne paketti on kadonnut tai vaurioitunut kuljetuksessa, olettehan yhteydessä valitsemaanne kuljetusyhtiöön.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme sekä lähetystä että palautusta koskevat toimituskulut.
TUOTEREKLAMAATIO
Jos olet vastaanottanut viallisen tai väärän tuotteen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme:
Puhelinnumero: 044 9726797
Sähköposti: anna.brykner@fumi.fi
Ohjeet viallisen tai väärän tuotteen palauttamiselle:
Liitä pakkauksen mukaan seuraavat tiedot:
Nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
Pankkitilinumerosi
Viallisen tuotteen kuvaus
Kuitti/kuittikopio kuljetuskustannuksista
Ilmoita yhteystietosi myös valitsemallesi kuljetusyhtiölle lähettäessäsi pakkausta.
Palautusosoite:
Fumi Oy
PL 72
00131 HKI
Reklamaatio-oikeus koskee tuotteiden valmistus- ja materiaalivirheitä. FUMI ei vastaa tuotteen normaalista kulumisesta, virheellisestä käsittelystä tai hoito-ohjeiden noudattamattomuudesta aiheutuneista vahingoista. Näissä tapauksissa FUMI varaa oikeuden olla hyväksymättä asiakkaan reklamaatiota. Aiheellisissa reklamaatiotapauksissa hyvitämme palautuksesta asiakkaalle aiheutuneet kuljetuskulut.